NORSKÉ POHÁDKY: PETER CHRISTIAN ASBJORNSEN & JORGEN MOE

Milí čtenáři, mám pro vás tip na knihu. Jelikož jsem se letos začala trochu zajímat o severskou mytologii, která mě ale fascinovala už dříve, tak jsem se rozhodla pro koupi této knihy. Jedná se o antikvariátní kus z internetového knihkupectví Kosmas. Tato kniha je už na první pohled výjimečná, neboť přebal je zdoben imitací dřeva, i stránky jsou originální - pohádky nejsou tištěné na klasický papír, ale na jakýsi druh toho "starodávného". Tento svazek norských pohádek obsahuje celkem 119 pohádek, který autoři vydali po vzoru bratří Grimmů. Uvnitř naleznete i dobové ilustrace od Theodora Kittelsena a Erika Werenskiolda. Teď už nezbývá než se pustit do čtení!

SHARE:

1 komentář

  1. Tak norské pohádky jsem ještě nečetla, ale věřím, že můžou být super. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig