VÍKEND NA CHATĚ

Ahoj, moji milí čtenáři. Je to již skoro rok, co jsem přidala poslední příspěvek. Tímto se moc omlouvám všem, kteří mi zde zbyli. Za poslední rok se toho totiž hodně změnilo a já neměla čas stíhat blog, což mě mrzí. Vždy mě bavilo sem přispívat, vymýšlet nové kompozice, fotit zajímavá místa a věci... Nevím, jak pravidelně sem budu přispívat nyní, ale ráda bych alespoň občas něco přidala. Vzhledem k omezeným časovým možnostem to ale asi nebude tak pravidelně jako dříve, což mě mrzí.
Byl to opravdu prima víkend, který jsme si parádně užili. Snad se máte taky fajn a ať se vám fotky líbí!

SHARE:

1 komentář

  1. Také jezdíme na chatu, ale co jsem v Brně, tak to mám z ruky a je to celkem pro nás vzácnost. Úplně na mě dechla atmosféra krásných vzpomínek. Moc hezké :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig