CAFÉ KRYŠTOF HARANT & DOLNÍ POLŽICE

Na konci srpna jsem si udělala další výlet na kole. Mým cílem byla restaurace Café Kryštof Harant v Dolních Polžicích. Bylo to tam moc hezké a pizza quattro formaggi, kterou jsem si dala, moc dobrá. Restaurace je zřejmě pojmenovaná po Kryštofu Harantovi z Polžic a Bezdružic, který byl českým šlechticem, spisovatelem, válečníkem, cestovatelem a také hudebníkem. Co se týká cesty, ta byla velmi kopcovitá a také dlouhá. Jela jsem ale například i přes krásné Konstantinovy Lázně, kde jsem se projela i po nové cyklostezce. Bohužel jsem potom několik dní strávila nemocná, protože se mi hned po návratu z kola udělalo špatně. I tak jsem ale ráda, že jsem si pizzu v Dolních Polžicích dala!

Kryštof Harant z Polžic a Bezdružic:
SHARE:

1 komentář

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig