OBLÍBENCI ROKU 2021

Letošní rok se už pomalu chýlí ke konci, a proto vám dnes chci ukázat moje oblíbené produkty (nejen) tohoto roku. Některé z nich jsem vyzkoušela poprvé, ale některé z nich už mám poněkolikáté. Každopádně všechny zde uvedené mohu jen doporučit. Můžete do komentářů napsat vaše oblíbené!

Seznam:
  • Almara Soap ručně vyráběné mýdlo - Lilac Blossom
  • Yves Saint Laurent Body Lotion
  • Dermacol Rose Flower Care tělový olej
  • Dermacol 5 Day Stay & Gabriella Salvete Red Wine laky
  • Apotéka pečující a čistící ranní maska
  • Korika Hydrating Face Creamy Sheet Mask
  • Schwarzkopf Summer Repair
  • CeraVe Facial Moisturising Lotion
  • Wella Deep Nourishing Mask - with goji berry
  • Purity Vision bio růžová voda
  • Lancôme Teint Miracle Hydrating Foundation
  • Miss Sporty All In One paletka očních stínů
  • Sephora tvářenka
  • Douglas sada štětců Travel Kit
  • the Balm Hot Mama! tvářenka
  • Mádara Melting Cleansing Oil
SHARE:

1 komentář

  1. To mýdlo vypadá krásně! Obdivuju, jak je dělají takový kreativní. Viděla jsem i nějaký třeba jakoby s brčkem v milkshaku 🤩. A asi apotéku budu muset zase brzo zkusit když máme prodejnu přímo v Olomouci hehe. Kdysi jsem od nich měla něco do vlasů ale moc jsem to nepoužívala... ale hrozne hezky všechno voní a je to opravdu přírodní a krásný styl

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig