SAN BENEDETTO DEL TRONTO

Chtěla bych se s vámi podělit o fotky z loňského pobytu v San Benedetto del Tronto, italském městě ležícího v provincii Ascoli Piceno, které je hlavním letoviskem Palmové riviéry. A právě palmy bylo to, co se mi tu líbilo nejvíc!! Ubytovaní jsme byli v Hotelu Calabresi. Hotel měl hezký balkón a dobrou snídani. Toto město mi přirostlo k srdci, možná je to tím, že to bylo první italské město, které jsem kdy v létě navštívila a také kde jsem se poprvé koupala v italském moři. Nikdy nezapomenu na okamžik, kdy jsem se procházela podél moře, nohy se mi zabořovaly do písku a následně je omývalo moře, kolem byly mušličky a já si říkala - až mi bude v životě nejhůř, tak si vzpomenu na tuhle chvíli. Toto město bylo jen mezizastávkou před cílovou destinací na jihu. Ještě předtím jsme byli na obědě v náhodné restauraci poblíž Verony, Trattoria alla Coà, o které jsme zpětně zjistili, že byla michelinská! Snad se vám fotky budou líbit!



Dress - Orsay
Skirt - Mohito
Black shoes - Vagabond
SHARE:

2 komentáře

  1. To je nádhera a asi poprvé mi připadají fotky z Itálie jako Španělsko, přitom bych před tím tyto země a místa nikdy nesrovnala :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Kate :) Je to hlavní letovisko Palmové riviéry, palmy se mi tam líbily ze všeho nejvíc :)

      Vymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig