HOTEL VILLA CONTI, PÍSEK - 1. NOC

Minulý měsíc, v červnu, jsem strávila 8 dní v jihočeském městě Písek, kde jsem byla ubytována v Hotel Villa Conti. Tento hotel se nachází přímo vedle Píseckých lesů, což pro mě bylo skvělé, protože jsem měla v plánu hlavně chodit do přírody. Vydala jsem se sem na vlastní pěst a byl to můj první takhle samostatný výlet. Původně jsem chtěla jet do zahraničí anebo na Moravu, ale vzhledem k pandemii a dalším okolnostem jsem si vybrala právě Písek. První noc jsem strávila v tomto pokoji a poté jsem se přesunula do jiného, který byl situovaný mimo přímé slunce a byla tam klimatizace - kvůli horku. Paní majitelka byla moc milá a ochotná a se vším mi vždy poradila a pomohla. Užijte si fotky!

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig