MINESTRONE

Recently, I tried out a new recipe - this soup. It is full of vitamins and it is a famous Italian soup. Some time ago I cooked it with my dad who can also cook it. There are more versions of the soup, in this version, you add white beans which is the version from Tuscany. Are you familiar with this soup?

SHARE:

6 komentářů

  1. Minestrone jsme mívali ve školní jídelně, vcelku mi tato polévka chutnala. Vůbec jsem netušila, že do nějaké verze se přidávají i bílé fazole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to právě ta verze z Toskánska, určitě někdy zkus :)

      Vymazat
  2. O téhle jsem už něco slyšela, ale nejspíš jsem jí ještě ani neochutnala.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem ji neměla, ale už jsem si viděla :) možná mám i recept někde uložený.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig