TIPY: KNIHY & ČLÁNKY

-- I am sorry, but available in Czech language only --
V tomto postu vám dám nějaké aktuální tipy na zajímavé a dobré knížky & také odkazy na pár dobrých článků.
Zde jsou moje knižní tipy za poslední dobu:
Glamour Paríža, L'ubomír Jančok, je celá napsaná ve slovenštině, ale s tím jsem já osobně neměla problém (už jednou jsem četla knihu ve slovenštině, a to "S láskou, Rosie" od mojí oblíbené Cecelie Ahern). Má láska mi ji půjčila, dostal ji přímo od autora s osobním věnováním :)
Poslední aristokratka, Evžen Boček, tak tato kniha je bez pochyb jedna z těch nejhumornějších, jaké jsem kdy četla! My ji čteme společně a vždy se zasmějeme. Vřele doporučuju!
Jak drahé je zdarma, Dan Ariely, zatím jsem na první straně, ale myslím, že bude opravdu poučná - a proto jsem si ji koneckonců pořídila. Poprvé jsem o ní četla na blogu mé jmenovkyně Verči(Proč chytří lidé dělají špatná rozhodnutí; Iracionální faktory v ekonomice i v životě)
Jak si správně přát, Pierre Franckh, tuto malou knížku jsem v létě loni zahlédla v knihkupectví. Řekla jsem si ale, že to bude určitě hloupost a jen nějaká další "ezo slátanina". Mýlila jsem se. Nedalo mi to a do knihkupectví jsem se musela vrátit a koupit si ji. Musím upřímně říct, že mi změnila život k lepšímu!!!
Conversations with Friends, Sally Rooney, tuhle knížku "čtu" už rok. Je to príběh dvou kamarádek, bývalých milenek, které se seznámí s jedním párem a ti je uvedou do světa honosných vil, večírků a dovolených. Jedna z dívek se později sblíží s manželem z onoho páru.
O princezně, která se zachránila sama, Amanda Lovelace, sbírka krátkých básní, opravdu síla.
Budu vším, čím mě chceš mít, Mindy Mejia, příběh ambiciózní dívky, která v životě touží po něčem víc než jen po maloměstském životě. Hraje různé role, pro každého jinou, svět je pro ni jako divadlo. Je zavražděna a tak se rozjíždí vyšetřování.
Něžná je noc, F. S. Fitzgerald, od tohoto světoznámého autora jsem zatím nikdy nic nečetla. Takže se na tuto knihu těším.

A zde je pár odkazů na zajímavé články. Některé jsou i od mé lásky:-) :
Mají introverti život složitější než extrovertní lidé? Společnost jim nepřeje, ale vynikají jinak
Mexiko II: občané bez legální šance na účinnou obranu
Nové triky "finančních poradců": Investice, ale i stavebko
Mag Jay: Proč třicet není nových dvacet
Otázky při pohovoru
Jak si vytvořit nové a zdravé návyky
Vysoká škola je fajn, auto ti ale neopraví
5 jazyků lásky zachrání každý vztah. Které známe a proč je důležité se je naučit?
Tantalova muka
Jablko sváru
Hédonická adaptace
Sociální dovednosti se dítě učí především od rodičů
Gordický uzel
Sedm hlavních hříchů
11 Ways To Stop Negative Thought Patterns And Move Forward
Kalokagathia
Jak začít fotografovat v 10 krocích
Curiosa: objevování vlastní sexuality i tvůrčí imaginace v bohémské Paříži
Pološero: Malý průvodce šikanou v zaměstnání
Jak se zbavit nakumulovaného stresu? Účinnou odpověd skrývá náš dech
Goethova poslední láska se nikdy neprovdala
Dívčí studánka
Používáte retionol? A neděláte tyhle 4 chyby?
Sérum s vitamínem C. Opravdu může poškodit pleť?
Sedm znaků, že nejde o pouhé pobláznění, ale pravou lásku
Jak začít fotografovat v 10 krocích
7 rozdílů mezi životním partnerem a jedním z mnoha aneb Láska není jen to, co cítíme, ale hlavně to, co děláme
Statistika nuda je, má však skvělé údaje: Svět se prostě zlepšuje
Lidé kolem nás se většinou nemají hůř než my. Spíš si to jen myslíme
Pobavme se o alkoholu

Znáte nějakou z uvedených knih? Zaujal vás nějaký článek? :)
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig