CHERRY PRINTED BLOUSE

How is your Sunday going? Now I am not a shopaholic at all and even the less when it comes to e-shops, I rather wear the clothes I already have. But on Friday, I received my package from Simple Retro, which is a New York based shop selling vintage clothes in a high quality. I ordered a dress, a sweater and this blouse. I really like it! Be sure to check out their website and let me know what you think of this style!
Top - Simple Retro
Trousers - ONLY
"Pearl" necklace - F&F
Ring - Pandora
Watches - Paul Hewitt
Shoes - Baťa

SHARE:

20 komentářů

  1. Ah, ah... máš skvělý styl a strašně ti sedne. :) Halenka se moc povedla a ty kozačky - sakra, takové bych potřebovala!

    Listy snů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Anděl :) Ty kozačky jsou z loňska od Bati, jsou moc fajn.

      Vymazat
  2. Sluší vám to. Líbí se mi ta halenka. :)
    Neděle je pohodová, svítí nám sluníčko, tak je to fajn. Taky mi teď domů chodí balíčky - už na Vánoce. Dneska jsem už některé i zabalila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Nikol :) Vánoce já nějak teď neřešim.
      Ano počasí je naštěstí fajn :)

      Vymazat
  3. Top je krásný :) Těším se, až nám ukážeš i zbylé kousky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti krása. A o tomhle právě tento styl je.
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten topík je užasný a tobě tento styl velice sedne :) Moc ti to sluší :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    ta halenka ti moc sluší, krásně ti v ní září obličej. Moc se mi líbí ten vzor látky, z toho bych chtěla šaty:-) A ty kozačky jsou fakt parádní! Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Hanko :) Vzor se mi také líbí, i střih. Jen ta barva ke mně podle barevné typologie nejde, ale líbí se mi :)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší! Ta halenka je naprosto nádherná. Miluju retro kousky. Hned běžím mrknout na stránky eshopu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Betty :) Já taky. Určitě koukni :)

      Vymazat
  8. Tohle sice není úplně můj styl, ale k tobě to skvěle sedí :) moc ti to sluší :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig