OCTOBER IN PICTURES

This month was not the happiest for me... But still I managed to find some nice moments and capture them. Let me know if something catched your eye! E.g. cooking orecchiette with a tomato sauce, trying a coffee from the mocca kettle, running,... What was your october like?

SHARE:

7 komentářů

  1. A jak zkouška kafe z mokka konvičky dopadla? Já ji mám moc ráda, ale v posledné době jsem ji spíš vyměnila za kávovar :) Charlotta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charlott, kupodivu dobře, ale bylo to hodně silné kafe na mě... Asi jsem spíš opravdu čajová :)

      Vymazat
  2. Taky máme mocca konvičku, ale přiznám se, že jsem ji ještě nezkusila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě někdy zkus, Nikol :) Ale přišlo mi to kafe hodně silné - na druhou stranu, to mně přijde skoro každé kafe :D

      Vymazat
    2. Tak já to zkusím a přidám si raději víc mléka. :D

      Vymazat
  3. Moc krásné fotografie.Protože mám doma kočku,tak mě zaujala fotografie číči s otevřenou tlamičkou.Dobrot tu máš také hodně.A moc ti to sluší.Já se sama vůbec neumím vyfotit,pořád na sobě něco vidím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuju :) Vyfotit kočku je těžké, ale občas se to povede. A vsadím se, že i tobě to jistě sluší - sami sobě jsme často největšími kritiky...

      Vymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig