SOUPE A L'OIGNON GRATINÉE

First of all, I want to thank you so much for your comments and feedback! :) I really am grateful for it.
In today's post, I want to show you photos of my french onion soup (
soupe à l'oignon gratinée) that I cooked on Monday for the first time. It took me loads of time (the caramelization of the onion circa 1 hour), but it was tasty! And I saved a piece of the fresh baguette so it was a very hearty and tasty dinner. I was cooking according to a recipe by Cuketka. I only pity that I did not have the right bowls - e.g. this one with a lion's head from Butlers. Have you ever tried to cook this soup, or tasted it?
SHARE:

9 komentářů

  1. Cibulačku jsem ještě nejedla. My jsme včera s mamkou vařily italskou fazolovou polévku, která byla taky moc dobrá - je to už osvědčený recept pohle Fresh kuchařky od Pohlreicha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, tak italskou znám snad jen minestrone, ale tu asi nemáš na mysli :) Určitě tu cibulačku někdy taky zkuste :)

      Vymazat
    2. Ne, tu ne, ale je taky dobrá. Možná by se dal na tu jeho italskou najít recept někde na netu. Nevím - já mám přímo kuchařku a v ní založený recept - koukám vždy na jisto. :) Cibulačku určitě zkusíme.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě ji někdy podle toho receptu vyzkoušej :)

      Vymazat
  3. Francouzskou cibulačku jsem ještě nezkoušela, ale tu klasickou mám ráda :) Dle fotek jeopravdu znát, že se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Eliss :) Ještě lepší by vypadala v těch originál miskách na cibulačku, tak třeba příště :)

      Vymazat
  4. Jen koukat na fotky a už se mi sbíhají sliny :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny vaše komentáře! - Thank you for all of your comments!

Blogger Template Created by pipdig